keskiviikko 15. tammikuuta 2020

Päiväni offroadkuskina

Tilannekatsaus tästä päivästä:

Olen niin turhautunut pieleen menneen illan takia, etten jaksa tänäänkään kirjoittaa menneistä, mutta pistän nyt kirjoittaen tiivistetysti tämän päivän tapahtumat.
Kävin lääkärillä ja nyt jo vissiin puoli vuotta jatkunut sairaslomani jatkuu vielä ainakin ensi syksyyn asti. Lääkärin jälkeen kävin kirpputorilla, koska en ollut tajunnut että Texvex menee kiinni niin aikaisin. Tämän jälkeen kävimme Mr Sinitomun kanssa kangaskaupassa ja Mr Sinitomu piffasi minulla parilla kympillä kangasta alusvaateompeluksiin, suoraan iholle tulevia vaatteita ei kyllä tee mieli ommella mistään kierrätyskankaista, vaikka se kovin ekologista olisikin. Ja heti Mr Sinitomun toivuttua nöyryyttävästä kangaskauppakokemuksestaan, kävimme cittarissa syömässä salaatit ja huomasin että minulla on kauhea kiire hakemaan Masia käytöskouluun.

Siinä sitten kiireen keskellä ajattelin peruuttaa transitin pihaan, koska pimeästä pihasta pois peruuttaminen päättyy yleensä siihen, että transitti uppoaa puoli vuotta kestäneen sadekuuron pehmittämään nurmikkoon, ja minulla oli koko ajan sellainen olo, että se tippuu oikeanpuoleiseen ojaan, ja otin aika rutkasti vasemmalle ja taas vasemmalle ja....


...lopputuloksena transitti upposi tällä kertaa kuusen alle....AUTON VERRAN...sivussa liittymästä. Kyllähän minä tietysti ajattelin pysäyttää ja käydä katsomassa missä kohti se perä oikeasti on menossa, mutta kun oli se kiire.

No transitti ei siitä ätvähtänyt enää mihinkään, vaikka appiukko yritti sitä vetää autollakin, ja niin jäi Masin ensimmäinen koulupäivä käymättä, ja minä olin ihan kauhean kiukkuinen itselleni, etten ole oikeastaan sitten jaksanut tehdä mitään koko iltana, paitsi pumpata kaivoa tyhjäksi, ettei koko talo joutuisi veden valtaan. Kummallinen talvi, pakko myöntää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Tarkistan kaikki blogini kommentit ennen julkaisemista.